چشم چشم دو ابرو

نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پشم؟

نگاه خیس تو کو؟

گوش گوش دو تا گوش 

دو دست باز یه اغوش 

بیا بگیر غلبمو

یا دم تو را فراموش

 چوب چوب یه گردن

جایی نری تو بی من 

دق میکنم میمیر

اگه دور بشی از من

 دست دست دو تا پا

 یاد تو مونده اینجا

 یادت میاد که گفتی:

بی تو نمیرم هیچ جا ؟

من ؟من؟یه عاشق

 همون مجنون سابق

 اتل متل جدایی

 عروسکم کجایی؟

گاو حسن پریشون

 یه دل داره پر از خون

عشقم رفت هندستون 

خونم شده قبرستونیه

 عشق دیگه بردار 

یه دنیا غصه بردار

اسمشو بزار بچگی

 تا اخر زندگی

اچین و واچین تموم شد 

عمر منم حروم شد

 اتل متل ستاره 

گلم دوسم نداره

 نه یه نامه نه یکزنگ 

دلم شده تنگ تنگ

اتل متل اسمون 

منبدو تو مهربون

 تو مثل گل من از گل

من زشت زشت تو خوشگل

اتل متل یه خورشید 

 کی از دلت منو چید؟

این همه دوری از من 

کی این روزارو میدید

 اتل متل خدافظ

خوندم تو فال حافظ

نگات شده سرده سرد

 جدایی پر پرم کرد