اقا دلم برای خیلی از بچه های بیان تنگ شده.چرا ستاره وبتون روشن نمیشه ؟


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هوا ابری هست و دو نفره (به من چه خخخخخخخخ)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اتاقمو جمع کردم درس هام هم خوندم چند تایی تست از کتاب های پارسال زدم هووووراااا(تشویق کنید روحیه میخوام)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

شاید فردا عصر برم یه جایی -_-خب میدونم حالا میگید به ما چه اصلا ولی اینا چیز هایی که از ذهنم رد میشه.اها داشتم میگفتم فردا برم جایی یه کاری دارم.امیدوارم بعد از تموم شدن به بابام بتونم بگم چیکار داشتم 

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

کسی میتونه بهم بگه شامی چطوری درست میشع؟

یعنی بخندید بگید مگه بلد نیستی دندوناتون توی دهنتون میریزم خخخخخخخخخ والا 

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من به یه چیزی که توجه کردم چقدر امار خراب کردن هنس فری هام زیاده.چرا واقعا اینقدر راحت سیم هاشون قطع میشن ؟؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سعی کنید ناشناس نظر بزارید اگر حرفی بود بگید 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

از داستان مانیا هم همایت کنید خیعلی خوشمل مینویسه 

از پست قبل هم حمایت بشه^_^

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-