پیرو پست.قبل وبلاگ و بقیه وبلاگ ها که دیدم و خوشم اومد میخوام دوستام از نظر خودم بگم که هم یادگاری واسه من میمونه هم اونا هم وبلاگ :))



ارامم:یه خواهر مهربون.مهربون و سر به زیر.حق رد شدن از خط قرمز هاش کاملااااا ممنوعه 


دخترک بی نام(دخترکی با قلب صورتی):خیلی خیلی دلسوز.توی دوستی به هیچ وجه تنهات نمیزاره.همیشه به یادته و لبخند هات براش خیلی ارزش داره 



هیوا جعفری:دختر خوبیه.رابطه ها رو حذف میکنه.با هر شخصی وارت دوستی نمیشه.پایه هست.یکم هم شیطنت های دخترونه داره مثل خودم خخخخخ


فتل فتلیان:تنبل یخورده.بازیگوش و اجتماعی.راحت خودشو با جمع جدید اوکی میکنه.گذشته ی شخصیش یکم با حالا تناقض داره 



گل نرگس:یه دختر مهربون،شاد و بسیار مذهبی یه دخترخانوم معدب که تازه باهاشون اشنا شدم :)



amirhosin:): خودشون میگن مغرور من میگم نه.اصلا مغرور نیستند.شوخ طبع و رک.از کسی چیزی به دل نمیگیره ولی اگر از کسی ناراحت بشه به طور کامل کنار میزارند افراد رو.سی دی هم شونزده ساله شدن:))






حـ . آرمان (استاد بزرگ) :پسری که بهشون میخوره بزرگ تر از سنشون باشن.حد و مرز رفتار هاشون میدونن.افکارشون به موضوعات اجتماعی کاملا منطقی و قابل درک.ادم شناسیشون هم خیلی قویه.مثبت فکر میکنن:) 





خانوم خانوما :): یه خواهر مهربون که حسابی عاشقه.یه خانوم به تمام معنا.به راحتی میبخشه و به راحتی دلخور میشه.کم پیش میاد درد و دل کنه و ترجیح میده خودش به تنهایی مشکلاتشو حل کنه.مستقل و با جذبه 





افغانی .. :   یه مرد رک که مشکلات جامعه باعث حرف هاشون شده.روشن فکر و عقیدشون ازاده.حد و مرزی برای افکارشون ندارند.یکم سرد رفتاری توی وبلاگشون هست.تا جایی که بتونن در مورد مشکلات دیگران نظر میدن و راهنمایی میکنن.(خانواده برتر منم هستم ولی خاموش خخخخ)








00:00 : یه پسر خوب.سر به زیر.که حرف های توی ذهنشو نمیزنه.دوست های قدیمیشو فراموش نمیکنه.شاد و شوخ ولی در همین میان یکم حس ناراحتی که قطعااا من اشتباه فکر میکنم :)






Aramam.F:توی وبلاگ خود خواهرم:)


پ.ن اگر شخص دیگه ای دوست داره بنویسم بگید حتما تا اضافه کنم.چند نفر هم توی اون پست لبخند فرستاده بودن.ببخشید من متوجه نشدم این یعنی بیسم یا ننویسم.خصوصی هم میتونید بگید.فقططططط من که شمارو میگم شما هم زیر همین پست خصوصیات منو شرح بدید چه مثبت چه منفی:))